Decret 62/2008, de 23 de maig, pel qual s'accepta la renúncia i es disposa el cessament del director general de Planificació Estratègica

Sección2.- Autoritats i personal
EmisorConselleria de Treball i Formacio
Rango de LeyDecret
ller d’Educació i Cultura mitjançant una resolució.
4. A les sessions de la Comissió han d’assistir-hi els membres nomenats
pel procediment descrit en els paràgrafs anteriors. No hi poden assistir altres
persones ni per delegació ni per suplència.
Disposició final
Aquest Decret entra en vigor l’endemà d’haver estat publicat en el Butlletí
Oficial de les Illes Balears.
Palma, 16 de maig de 2008
El president
Francesc Antich i Oliver
La consellera d’Educació i Cultura
Bàrbara Galmés i Chicón
— o —
2.- Autoritats i personal (nomenaments, situacions i
incidències)
CONSELLERIA DE TREBALL I FORMACIÓ
Num. 9439
Decret 62/2008, de 23 de maig, pel qual s’accepta la renúncia i
es disposa el cessament del director general de Planificació
Estratègica
Els articles 19.12 i 33.5 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de
les Illes Balears, determinen, respectivament, que és competència del Consell de
Govern el nomenament i la separació dels alts càrrecs de l’Administració de la
Comunitat Autònoma, i dels consellers, elevar-ne la proposta.
L’article 15.2 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de
l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que els
directors generals es nomenen i separen per decret del Govern de les Illes
Balears, a proposta del titular de la conselleria.
Per tot això, a proposta de la consellera de Treball i Formació, i havent-ho
considerat el Consell de Govern en la sessió de 23 de maig de 2008
DECRET
Article únic
S’accepta la renúncia i es disposa el cessament del senyor Javier
Bustamante Moreno com a director general de Planificació Estratègica de la
Conselleria de Treball i Formació, tot agraint-li els serveis prestats.
Disposició final
Aquest Decret entra en vigor el mateix dia que es publiqui en el Butlletí
Oficial de les Illes Balears.
Palma, 23 de maig de 2008
El president
Francesc Antich i Oliver
La consellera de Treball i Formació
Margarita Nájera Aranzábal
— o —
2.- Autoritats i personal (oposicions i concursos)
SINDICATURADE COMPTES
Num. 9066
Acord de 16 de maig de 2008, pel qual s’aprova la convocatòria
per a la cobertura, mitjançant el sistema de comissió de serveis,
d’un lloc de treball de personal de suport administratiu de la
Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.
Atesa la falta de personal administratiu, per motius conjunturals, en una
de les àrees de fiscalització en les quals s’organitza la Sindicatura, i el volum de
feina existent, es fa necessària la cobertura urgent d’un lloc de treball de perso-
nal de suport administratiu de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears,
vacant en la Relació de llocs de treball de l’SCIB, aprovada per l’Acord del
Consell de la Sindicatura de 22 de febrer de 2007 (BOIB núm. 33, de 3 de març
de 2007).
L’article 28.2 de la Llei 4/2004, de 2 d’abril, de la Sindicatura de Comptes
de les Illes Balears, disposa que el personal al servei de la Sindicatura es regeix
pel que disposen aquesta Llei i el Reglament de règim interior i, en allò que no
s’hi preveu, li és aplicable el règim establert amb caràcter general per al perso-
nal al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat
Autònoma de les Illes Balears i el Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s’a-
prova el Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional dels
funcionaris al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes
Balears, ofereixen la possibilitat de cobrir mitjançant comissió de serveis aquest
lloc, sempre amb caràcter temporal i amb una durada màxima de dos anys.
Aquest és un sistema que permet a la Sindicatura de Comptes tenir al seu ser-
vei, de forma ràpida i eficient, personal adequadament format i preparat per des-
envolupar les tasques que l’ordenament jurídic li encomana.
Atesa la normativa legal esmentada, i amb la finalitat de cobrir un lloc de
treball de personal de suport administratiu que es troba vacant, constitueix l’ob-
jecte d’aquest Acord l’aprovació de la convocatòria per al proveïment per per-
sonal funcionari del lloc de treball esmentat de la Sindicatura de Comptes, dotat
pressupostàriament, i les seves bases.
En virtut de tot això, i d’acord amb la competència prevista a l’article 16
k) de la Llei 4/2004, de 2 d’abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes
Balears, el Consell de la Sindicatura
Acorda
Primer. Aprovar la convocatòria per a la cobertura, mitjançant el sistema
de comissió de serveis, del lloc de treball corresponent al personal funcionari de
la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que s’assenyala a l’annex I.
Segon. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’ad-
junten com a annex I, així com el model de sol·licitud que consta a l’annex II.
Palma, 16 de maig de 2008
Pere Antoni Mas Cladera
Síndic major
Annex I
Bases
Primera. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és la cobertura, mitjançant el sistema de
comissió de serveis, del lloc de treball corresponent al personal funcionari de la
Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, dotat pressupostàriament, que s’as-
senyala:
Personal de suport administratiu. Grup: C/D. Complement de destinació:
16. Complement específic: 7.182,59 euros. Administració de procedència: totes
les administracions públiques. Cos de procedència: tots els cossos o escales dels
grups C o D. Adscripció: cos administratiu/auxiliar de la Sindicatura de
Comptes. Observacions: rendiment i dificultat tècnica, incompatibilitat, horari i
dedicació especial, i disponibilitat i desplaçament. Funcions: realització de tas-
ques generals de secretaria i de caràcter administratiu de l’àrea corresponent;
maneig d’equips informàtics; registre intern, atenció de les comunicacions tele-
fòniques i informació al públic; organització i conservació de documents i arxiu;
col·laboració en tasques d’assessorament lingüístic; totes aquelles que li enco-
mani el superior jeràrquic del departament al qual s’adscrigui.
Requisits: acreditar experiència com a funcionari en alguna de les àrees
descrites en les funcions. Estar en possessió del certificat de coneixements de
llengua catalana de nivell B, o equivalent.
Segona. Durada
La durada màxima de la comissió de serveis en aquest lloc de treball serà
de sis mesos. En el cas que desaparegui la urgència que la motiva, la comissió
podrà ser deixada sense efecte, amb l’audiència prèvia de la persona interessa-
da, abans dels sis mesos.
Tercera. Publicitat
Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes
Balears, en el tauler d’anuncis de la Sindicatura de Comptes i en la seva pàgina
web (www.sindicaturaib.org).
Quarta. Requisits dels aspirants
Els funcionaris interessats a obtenir la comissió de serveis hauran de com-
plir els requisits que disposa la Relació de llocs de treball, descrits en la base pri-
mera.
Cinquena. Sol·licituds i termini de presentació de sol·licituds
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’hauran de pre-
sentar amb el model que s’adjunta a l’annex II, en qualsevol de les formes reco-
negudes per la legislació de procediment administratiu.
A la sol·licitud s’adjuntarà còpia del DNI o, en el cas de no tenir la nacio-
nalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat, un curricu-
lum vitae i còpia compulsada o originals de la documentació que es presenti.
El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils compta-
6 BOIB Num. 72 24-05-2008

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR